Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

"ΜΙΑ ΑΦΟΡΜΗ ΨΑΧΝΩ!..."

Επιστολή ενός συνανθρώπου μας, όπως δημοσιεύθηκε στο ομώνυμο σχόλιο του Χ.Πασαλάρη στο enikos.grΣίγουρα και δυστυχώς, αυτά που λέγονται εκφράζουν και αφορούν πάρα πολλούς.  Αλλά για το κράτος μας αυτά είναι ψιλά έως ανύπαρκτα γράμματα.  Οι βίλες Αμαλία έχουν σημασία. Που κακομαθαίνουν τον κόσμο σε επικίνδυνες ατραπούς, πέρα από τα καθεστώτα τους που μας εξαθλιώνουν σε ζόμπι, ανήμπορους να ζήσουμε και αναγκασμένους να ορματιζόμαστε μόνο την επιβίωσή μας στα κάτεργα των υπερκερδών και της "ανάπτυξης".  Αυτή η τελευταία τώρα όπου νά΄ναι έρχεται, για αυτό οι άνθρωποι τρέχουν να σβήσουν εγκαίρως ό,τι εστίες μπορούν να την εμποδίσουν.  Τόπε και ο κυβερνητικό εκπρόσωπος... 

" Είμαι πατέρας παιδιού 20 μηνών, άνεργος, όπως και η σύζυγός  μου. Αν δεν υπήρχε ο πατέρας  μου θα τρώγαμε σήμερα σε κάποιο συσσίτιο. Δεν επέλεξα την εύκολη λύση να φύγω στο εξωτερικό . Θέλω να μείνω στη χώρα που γεννήθηκα και που υπηρέτησα  στα σύνορα. Θέλω, να αγωνιστώ να σωθεί.

 Με εξοργίζει αφάνταστα  το  γεγονός ότι αυτοί που οδήγησαν την πατρίδα στο σημερινό χάλι μένουν ατιμώρητοι; Με ποιό δικαίωμα στερούν από τους γονείς  μου τη δυνατότητα να ξεκουραστούν με τη σύνταξή τους; Γιατί μου στερούν το δικαίωμα να ζήσω αξιοπρεπώς με την οικογένειά μου;

 Είμαι τόσο οργισμένος που δεν ξέρω πως κρατιέμαι. Ορκίζομαι ότι μια αφορμή ψάχνω. Αν βρεθεί ένας πατριώτης, μακριά από κομματικές ταμπέλες και βγει μπροστά, θα τον ακολουθήσω. Και ας ματώσω αν χρειαστεί. Ξέρω ότι δεν θα αργήσει ο κόσμος να κατεβεί στους δρόμους. Οι απλοί άνθρωποι εννοώ όχι οι εργατοπατέρες και οι… γνωστοί άγνωστοι!.. "

Πηγή: www.enikos.gr, 10 Ιανουαρίου 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: