Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Η Ολυμπία Oδός προς την ευτυχία

- Γιατί χαίρεται ο κόσμος και χαμογελά πατέρα;  
- Μα γιατί παιδί μου ξεκινούν ξανά τα μεγάλα έργα!  Μπορεί οι γνωστοί μας και οι φίλοι μας να έχουν μείνει άνεργοι, απλήρωτοι ή έστω να πληρώνονται με κάτι σαν χαρτζιλίκι, μπορεί ο παππούς να ψάχνει βαθιά στο πορτοφόλι από την τρίτη μέρα που πήρε τη σύνταξη μήπως έχει μείνει κάτι, ίσως να μην έχεις συνέλθει ακόμα από την τραυματική εμπειρία μας με τη θεία Πόπη και το νοσοκομείο, και εμείς να κινδυνεύουμε να μείνουμε στον δρόμο από τα χρέη και τα χαράτσια...αλλά...
- Τι μπαμπά; Γιατί γελάς έτσι περίεργα; Με τρομάζεις!
- Αλλά, λέω παιδί μου, όλα αυτά είναι απλώς γεγονότα.  Αυτά δεν είναι τίποτα μπροστά στην "απαραίτητη ένεση αισιοδοξίας που επιχειρεί η κυβέρνηση εθνικής ευθύνης σε αυτόν εδώ τον κόσμο - γιατί είναι γνωστό τοις πάσι ότι η οικονομία πέραν όλων των άλλων είναι και ψυχολογία", που είπε σήμερα στη Βουλή όπως ακριβώς τα ακούς και ο Αργύρης μας ο Ντινόπουλος.
- Μπαμπάκα ακούγεσαι σαν άλλος άνθρωπος.  Μα δεν καταλαβαίνω, άρχισαν ή δεν άρχισαν τα έργα που λες; 
-  Ε χμμ, παιδί μου μη μου χαλάς αυτές τις στιγμές.  Τις χρειάζομαι.  Εξάλλου είπαμε, ας φτιάξουμε την ψυχολογία μας και όλα τα άλλα θα έρθουν.

Αφήνουμε αυτήν την ειδυλλιακή οικογενειακή σκηνή, για να δούμε τι λένε κάποιοι  άπιστοι Θωμάδες (μέρες που έρχονται) για την "επανεκκίνηση της κατασκευής των μεγάλων οδικών αξόνων" (sic), που σηματοδοτήθηκε με τη δέουσα λαμπρή εμφάνιση της τρικομματικής μας κυβέρνησης στο Ζευγολατιό, σε εργοτάξια της Ολυμπίας Οδού :

Η φιέστα της επανεκκίνησης οργανώνεται χωρίς να έχουν υπογραφεί οι συμβάσεις με τους εργολάβους, επισημαίνεται από την Ελευθεροτυπία.  Με εργολαβικές προκαταβολές από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων, χωρίς οριστική συμφωνία που να εγγυάται τα συμφέροντα του Δημοσίου και να αναγνωρίζει τις ευθύνες των εργολάβων τόσο για το διετές «πάγωμα» όσο και για την ολοκλήρωση των έργων (Βλ. αναλυτικότερα εδώ: "Σήμερα η παράσταση «Ολυμπία Οδός»").


Και έχουμε και τον Θόδωρο Τσελεπή, πρώην πρόεδρο του Σωματείου εργαζομένων στην Ολυμπία Οδό "Η Γαλαρία",  που θέλει να χαλάσει εντελώς το ωραίο κλίμα.  Καταγγέλλει ότι έχουν προσληφθεί πρώην εργαζόμενοι της «Ολυμπίας Οδού», που γνωρίζουν τα μέρη, χωρίς να πληρωθούν, για όσο θα διαρκέσει η φιέστα.  Με την υπόσχεση πως θα προτιμηθούν όταν ξαναξεκινήσει η «Ολυμπία Οδός».  Και το σόου πλαισιώνεται με φορτηγά άλλων εταιριών που έχουν μεταφερθεί από το λιμάνι της Πάτρας με πρόχειρο ταμπελάκι «Ολυμπία Οδός» και θα κάνουν πως εργάζονται στα εργοτάξια της «Ολυμπία Οδός».  Όμως, στην πραγματικότητα, δεν υφίσταται καμία Ολυμπία οδός, κανένα έργο, ισχυρίζεται ο κ.Τσελεπής. Δεν υπάρχει σύμβαση σε ισχύ. Υπάρχει μόνο διακοπή εργασιών και τίποτε άλλο.  Για να δούμε...γιατί δεν έχουμε συνηθίσει να μας κοροϊδεύουν...
Για καλο και για κακό ας κρατήσουμε αυτήν την ημερομηνία: Οκτώβριος του 2015.  Τότε μας λένε ότι θα έχει ολοκληρωθεί το έργο.

Το πλήρες άρθρο-καταγγελία στο μπλογκ του σωματείου "Η Γαλαρία" λέει πολλά, με
καυστικό και ευθύ τρόπο:
" Απατεώνες παίζουν με τη ζωή μας.
Αν ο Μπεν Άφλεκ γνώριζε τον Σαμαρά θα μπορούσε να σκηνοθετήσει μια νέα επιχείρηση ARGO και να διεκδικήσει εκ νέου το Oscar σκηνοθεσίας αυτή τη φορά για το 2013. Οι χιλιάδες απολυμένοι της Ολυμπίας Οδού πιθανόν να μην την έβλεπαν ποτέ γιατί ακόμα και τα 7 ευρώ για διασκέδαση είναι  περιττά έξοδα όταν δεν έχεις να αγοράσεις τα απαραίτητα.

Την Πέμπτη 25 Απριλίου Ο πρωθυπουργός Α. Σαμαράς, ο Β. Βενιζέλος και ο Ν. Τσούκαλης θα επιθεωρήσουν τα έργα της Ολυμπίας Οδού που επαναξεκινούν.

Αλήθεια βρε ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ποια Ολυμπία Οδός?
Δεν υφίσταται καμία Ολυμπία οδός κανένα έργο.
Δεν υπάρχει σύμβαση σε ισχύ. Υπάρχει μόνο διακοπή εργασιών και τίποτε άλλο.

Εδώ και μερικές βδομάδες στήνεται το σκηνικό της επιχείρησης εξαπάτησης χιλιάδων ανέργων και των οικογενειών τους. Τι συμβαίνει όμως πραγματικά?

Στην φιέστα που θα παρουσιαστεί ως επανεκκίνηση της Ολυμπίας Οδού μεταφέρονται εργάτες του «ΑΚΤΩΡ» από εργοτάξια του αυτοκινητόδρομου «ΜΟΡΕΑΣ», ντύνονται με γιλέκα της «Ολυμπίας Οδού» βαφτίζονται εργαζόμενοι της «Ολυμπίας Οδού» και θα παριστάνουν πως εργάζονται.
Μεταφέρονται φορτηγά της εταιρίας «ΣΒΩΛΟΣ» από το λιμάνι της Πάτρας, βαφτίζονται φορτηγά της «Ολυμπίας Οδού» και θα κάνουν πως εργάζονται.
Μεταφέρονται χωματουργικά μηχανήματα δίχως άδειες, ασφάλειες και πινακίδες βαφτίζονται μηχανήματα της «Ολυμπίας Οδού» και θα κάνουν πως εργάζονται.

«Προσλαμβάνονται» πρώην εργαζόμενοι της «Ολυμπίας Οδού» που γνωρίζουν τα μέρη ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ για όσο θα διαρκέσει η φιέστα με την υπόσχεση πως θα προτιμηθούν  όταν ξανά ξεκινήσει η «Ολυμπία Οδός»

Μεταφέρθηκαν 4 τουλάχιστον ημιφορτηγά 4Χ4 κίτρινου χρώματος του αυτοκινητόδρομου «ΜΟΡΕΑΣ» και με πρόχειρο ταμπελάκι «Ολυμπία Οδός» θα κάνουν πως εργάζονται στα εργοτάξια της «Ολυμπία Οδός».

Όλοι αυτοί όταν τελειώσει το σόου Χατζηδάκη-Σαμαρά-Βενιζέλου-Δημάρ θα επιστρέψουν στην κυριολεξία από κει που ήρθαν.

Ας απαντήσει κάποιος. Γιατί δεν μπορεί κανείς να προσλάβει κανένα εργαζόμενο στην Ολυμπία Οδό? Μήπως γιατί δεν υφίσταται έργο? Γιατί μαζεύουν χιλιάδες βιογραφικά σε σύμβαση παραχώρησης που δεν υφίσταται εξαπατώντας χιλιάδες οικογένειες που ζουν δίχως το παραμικρό έσοδο? Γιατί όλη αυτή η φιέστα? Για να παρουσιαστεί ως αξιόπιστος ο υπουργός? Για να δοθεί το αίσθημα της ανασυγκρότησης και της ανάπτυξης? Γιατί παρουσιάζουν ως συμφωνία για επανεκκίνηση κάτι που δεν υφίσταται αφού δεν υπάρχει συμφωνία για χρηματοδότηση από τις τράπεζες? Γιατί μιλάνε για επανεκκίνηση όταν ακόμα οι ίδιες οι εταιρίες δεν τα έχουν βρει μεταξύ τους για ξαναμοίρασμα του έργου που μίκρυνε μέχρι την Πάτρα?  Γιατί ετοιμάζονται να περάσουν τη νέα σύμβαση παραχώρησης μέσα στο καλοκαίρι?

Μία συμβουλή μόνο. Μην κάνει το λάθος και ζητήσει ο Σαμαράς την άδεια κατεδάφισης της γέφυρας του Μεγανίτη γιατί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Αυτά τα λίγα για το σόου Χατζηδάκη-Σαμαρά-Βενιζέλου-Δημάρ και έπεται και συνέχεια…

Τσελεπής Θεόδωρος
Άνεργος ηλεκτροσυγκολλητής
πρώην πρόεδρος Σωματείου εργαζομένων στην Ολυμπία Οδό «Η ΓΑΛΑΡΙΑ»
6974 175 322    "

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Και από την ηλεκτρονική έκδοση του Δρόμου της Αριστεράς παίρνουμε μια καλή ιδέα για το πώς  πριμοδοτούνται οι μεγαλοεργολάβοι και κατά πόσο αυτή η "ανάπτυξη" αφορά εμάς    (βλ. άρθρο "Χαρίζουν 1,2 δισ. ευρώ στους εργολάβους των αυτοκινητόδρομων").


Πηγή:  Ελευθεροτυπία,     Σωματείο "Η Γαλαρία",    Δρόμος της Αριστεράς,    με στοιχεία από το Indymedia

Δεν υπάρχουν σχόλια: