Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Σύντομη παρουσίαση του Πολυνομοσχεδίου


Τι περιέχει το πολυνομοσχέδιο “Φορολογία εισοδήματος,  επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν. 4046/2012, του ν.4093/2012 και του ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις” που κατατέθηκε στη Βουλή και ψηφίζεται τις αμέσως επόμενες ημέρες.
Η παρουσίαση είναι με βάση την αριθμητική σειρά των άρθρων.
Άρθρο 76 : Θέματα Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ
Το Παρατηρητήριο οικονομικής αυτοτέλειας των ΟΤΑ, σκοπεύει στο στενό έλεγχο των ΟΤΑ και των δαπανών τους, με στόχο τον περιορισμό τους: 
 «Σκοπός του Παρατηρητηρίου είναι η κατάρτιση από τους ΟΤΑ ρεαλιστικών και ισοσκελισμένων προϋπολογισμών και απολογισμών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ισχύουσα δημοσιονομική νομοθεσία, καθώς και η παρακολούθηση σεμηνιαία βάση της εκτέλεσης των προϋπολογισμών των ΟΤΑ και των νομικών τους προσώπων που εντάσσονται στο Μητρώο των Φορέων Γενικής Κυβέρνησης.»
Το Παρατηρητήριο ελέγχει την ορθή εκτέλεση των προϋπολογισμών και την εν γένει πορεία των οικονομικών των ΟΤΑ και των νομικών τους προσώπων, όπως αποτυπώνονται στο «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο Δράσης» (Ο.Π.Δ.)…
Το Ο.Π.Δ. περιλαμβάνει υποχρεωτικά μηνιαίους και τριμηνιαίους στόχους σε συμμόρφωση με τον κανόνα του ισοσκελισμού του προϋπολογισμού και τα μνημόνια συνεργασίας…
Όποιοι δεν συμμορφώνονται:
«Σε περίπτωση που ο ΟΤΑ δεν αποστέλλει το προβλεπόμενο Ο.Π.Δ. εντός των προθεσμιών… είναι δυνατόν να επιβάλλεται παρακράτηση και μη απόδοση μέρους ή του συνόλου της μηνιαίας τακτικής  επιχορήγησης του ΟΤΑ από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (ΚΑΠ), για όσο χρόνο καθυστερεί η αποστολή του Ο.Π.Δ.»
Έλεγχος κάθε τρίμηνο:
Το Παρατηρητήριο αξιολογεί τις προβλέψεις εσόδων που παρουσιάζουν οι ΟΤΑ στον προϋπολογισμό τους και στο Ο.Π.Δ και διατυπώνει προτάσεις τροποποίησής τους, όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο και ιδίως όταν τα έσοδα εμφανίζονται υπερεκτιμημένα και μη ρεαλιστικά. ….Σε περίπτωση που διαπιστώσει απόκλιση από τους τριμηνιαίους δημοσιονομικούς στόχους άνω του δέκα τοις εκατό (10%), το Παρατηρητήριο ενημερώνει εντός ενός μηνός από τη λήξη του τριμήνου τον ΟΤΑ, την αρμόδια για την εποπτεία του Αρχή και το Υπουργείο Εσωτερικών, παρέχοντας οδηγίες και εισηγούμενο μεθόδους για τη διόρθωση της απόκλισης.»
Άρθρο 80 : Κατάργηση ειδικότητας σχολικών φυλάκων
«Από την έναρξη της ισχύος του παρόντος νόμου καταργούνται στους Δήμους οι θέσεις της ειδικότητας Σχολικών Φυλάκων ανεξαρτήτως κατηγορίας εκπαίδευσης με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. Οι υπάλληλοι των οποίων οι θέσεις καταργούνται, τίθενται σε διαθεσιμότητα σύμφωνα με την υποπαράγραφο Ζ.2 του ν. 4093/2012 (Α΄222), όπως ισχύει.»
Πρόκειται για 2.200 σχολικούς φύλακες.
Άρθρο 81: Κατάργηση θέσεων κλάδου δημοτικής αστυνομίας
«Από την 23η.9.2013 καταργούνται στους Δήμους οι θέσεις του κλάδου ΠΕ Δημοτικής Αστυνομίας, ΤΕ Δημοτικής Αστυνομίας, ΔΕ Δημοτικής Αστυνομίας και ΥΕ Δημοτικής Αστυνομίας. Οι υπάλληλοι των οποίων οι θέσεις καταργούνται, τίθενται σε διαθεσιμότητα, σύμφωνα με την υποπαράγραφο Ζ.2 του ν. 4093/2012 (Α΄222).»
 
Πρόκειται για 3.500 υπαλλήλους δημ. αστυνομίας
 
Άρθρο  82 : Κατάργηση ειδικοτήτων κατά κλάδο και κατηγορία του προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις
Καταργούνται 52 ειδικότητες και..
«Το προσωπικό των καταργούμενων ειδικοτήτων τίθεται σε διαθεσιμότητα, από την 22η Ιουλίου 2013, σύμφωνα με τις διατάξεις της υποπαραγράφου Ζ.2. της παραγράφου Ζ. του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α’ 222).»
Οι εκπαιδευτικοί που τίθενται σε διαθεσιμότητα, μετά το πέρας της περιόδου διαθεσιμότητας και εφόσον λυθεί η υπηρεσιακή τους σχέση κατ’ εξαίρεση της κείμενης νομοθεσίας μπορούν να προσλαμβάνονται κατά προτεραιότητα έναντι των άλλων εκπαιδευτικών ως ωρομίσθιοι εκπαιδευτικό προσωπικό, για την κάλυψη αναγκών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πρόκειται για 2.500 εκπαιδευτικούς.
 
ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Ζ.2. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
1. Μόνιμοι πολιτικοί υπάλληλοι του Δημοσίου, ανεξάρ−
τητων αρχών, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α. πρώτου και δεύτερου
βαθμού οι θέσεις των οποίων καταργούνται, τίθενται
σε διαθεσιμότητα. Αν καταργούνται ορισμένες μόνο
θέσεις του ίδιου κλάδου, οι υπάλληλοι που τίθενται σε
διαθεσιμότητα προσδιορίζονται σύμφωνα με τις κείμε−
νες διατάξεις (άρθρο 154 παρ. 2 Υπαλληλικού Κώδικα,
άρθρο 158 παρ. 2 Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και
Κοινοτικών Υπαλλήλων). Οι υπάλληλοι αυτοί μπορεί
κατά την διάρκεια της διαθεσιμότητάς τους:
α) Να μετατάσσονται εκουσίως, σύμφωνα με τις κεί−
μενες διατάξεις (άρθρο 154 παρ. 4 Υπαλληλικού Κώδικα,
άρθρο 158 παρ. 4 Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και
Κοινοτικών Υπαλλήλων).
β) Να μετατάσσονται υποχρεωτικά ή να μεταφέρονται
με μεταβολή της υπηρεσιακής τους σχέσης σε σχέση
εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου κατά τη
διαδικασία της προηγούμενης υποπαραγράφου για το
συμφέρον και τις ανάγκες της υπηρεσίας και ιδίως για
την καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού.
Με την έκδοση της πράξης μετάταξης ή μεταφοράς και
μεταβολής της σχέσης εργασίας αίρεται αυτοδίκαια το
καθεστώς της διαθεσιμότητας.
γ) Να τοποθετούνται για την κάλυψη προσωρινών ανα−
γκών σε οποιαδήποτε υπηρεσία του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ.,
Ο.Τ.Α. ή οποιουδήποτε φορέα του δημόσιου τομέα με
τη διαδικασία του άρθρου 5 του ν. 4024/2011. Οι πράξεις
προσωρινής τοποθέτησης της περίπτωσης αυτής εκδί−
δονται από τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και
Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Σε περίπτωση μη εμφάνι−
σης του υπαλλήλου εφαρμόζεται αναλόγως η διάταξη
της περίπτωσης 5 της προηγούμενης υποπαραγράφου.
δ) Να υπάγονται σε ειδικά προγράμματα επαγγελμα−
τικής επανεκπαίδευσης ή επανακατάρτισης.
2. Η διαθεσιμότητα της προηγούμενης περίπτωσης
διαρκεί ένα (1) έτος και στον υπάλληλο καταβάλλονται
τα τρία τέταρτα των αποδοχών του, σύμφωνα με τις
κείμενες διατάξεις.
3. Οι ρυθμίσεις των περιπτώσεων 1 και 2 εφαρμόζο−
νται αναλόγως στους υπαλλήλους με σχέση εργασίας
ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, καθώς και στους
υπαλλήλους των φορέων της υποπαραγράφου Ζ.1.1.β, οι
θέσεις των οποίων καταργούνται.
4. Η υπηρεσιακή σχέση των μόνιμων υπαλλήλων που
βρίσκονται σε καθεστώς διαθεσιμότητας, καθώς και η
σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των
υπαλλήλων της περίπτωσης 3, εφόσον δεν μεταταχθούν
ή μεταφερθούν, λύεται με τη λήξη του καθεστώτος της
διαθεσιμότητας.
5. Με απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρ−
ρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που δημο−
σιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως μπορεί να
ρυθμίζονται οι προϋποθέσεις, τα κριτήρια και τη διαδι−
κασία υπαγωγής στα ανωτέρω προγράμματα επανεκ−
παίδευσης ή επανακατάρτισης, καθώς και κάθε άλλη
αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσας
υποπαραγράφου.
Άρθρο 90:  Διαθεσιμότητα
Επιτρέπεται η κατάργηση θέσεων ανά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα με μια απλή κοινή υπουργική απόφαση.
 «Επιτρέπεται να καταργούνται θέσεις ανά κατηγορία, κλάδο ή και ειδικότητα  σε υπουργεία,  αυτοτελείς δημόσιες υπηρεσίες,  αποκεντρωμένες διοικήσεις, Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης πρώτου και δεύτερου βαθμού και λοιπά νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου με απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και του οικείου Υπουργού, σε εκτέλεση σχετικών αποφάσεων του Κυβερνητικού Συμβουλίου Μεταρρύθμισης, μετά από τεκμηρίωση που στηρίζεται σε εκθέσεις αξιολόγησης δομών και σχέδια στελέχωσης.»
Ορίζονται «κριτήρια επιλογής» για τη διαθεσιμότητα αν γίνεται κατάργηση ορισμένων θέσεων όπου αναφέρεται ρητά η προτεραιότητα αυτών που έχουν πειθαρχικές ποινές, μακρόχρονες αναρρωτικές, καθώς και ο τρόπος εισαγωγής τους στους φορείς-ερχεται το θέμα ποιοι μπήκαν με ΑΣΕΠ και ποιοι όχι:
«Η αποτίμηση προσόντων του υπαλλήλου στηρίζεται σε επί μέρους κριτήρια που αφορούν τη βασική και επαγγελματική του εκπαίδευση, την εν γένει εργασιακή και διοικητική του εμπειρία,  τα ειδικά καθήκοντα όπως των υπηρετούντων με οποιαδήποτε σχέση σε Διεθνείς Οργανισμούς, και σε γραφεία και σε υπηρεσίες που εμπίπτουν στις διατάξεις του π.δ.63/2005, και την εργασιακή του φυσιογνωμία όπως (δεξιότητες, ή επιδόσεις, ηθικές αμοιβές, πειθαρχικές ποινές, τις μακρόχρονες ή συστηματικά επαναλαμβανόμενες αναρρωτικές άδειες ή αδικαιολόγητες απουσίες) και τον τρόπο εισαγωγής στους φορείς της παρ.1Σε περίπτωση ισοβαθμίας, λαμβάνεται υπόψη η οικογενειακή του κατάσταση κατά τα οριζόμενα στην περίπτωση
8 ΜΗΝΕΣ ΠΛΕΟΝ Η ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
Η περίπτωση 2 της υποπαραγράφου Ζ2 της παραγράφου Ζ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 αντικαθίσταται ως εξής:
«2. Η διαθεσιμότητα της προηγούμενης περίπτωσης διαρκεί οκτώ (8) μήνες και στον υπάλληλο καταβάλλονται τα τρία τέταρτα των αποδοχών του, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.»
           
Άρθρο 91: Κινητικότητα
Στην υποπαραγράφο Ζ.1 της παραγράφου Ζ του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012 προστίθεται ότι για να πάρεις μετάταξη, πρέπει να είσαι καλό παιδί: 
«Η μετάταξη ή μεταφορά του υπαλλήλου πρέπει να ανταποκρίνεται στην εργασιακή φυσιογνωμία του όπως δεξιότητες, ή επιδόσεις, ηθικές αμοιβές, πειθαρχικές ποινές, τις μακρόχρονες ή συστηματικά επαναλαμβανόμενες αναρρωτικές άδειες ή αδικαιολόγητες απουσίες, λαμβανομένων υπόψη των περιγραμμάτων θέσεων, εφόσον υπάρχουν, και των τυχόν αιτήσεων προτίμησης.
Αλλά και πρόβλεψη για τους εκπαιδευτικούς:
«Η μετάταξη εκπαιδευτικού μπορεί να διενεργείται και σε κενή ή συνιστώμενη θέση μη συναφούς κλάδου ιδίας κατηγορίας.»
1. Στην περ. 4 της υποπαραγράφου Ζ.1 της παραγράφου Ζ του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012, αντικαθίστανται και μικραίνουν οι προθεσμίες γνωμοδοτήσεων, αιτήσεων, αποφάσεων αλλά και δεν υπάρχει πλέον αναφορά στο ρόλο του Υπηρεσιακού Συμβουλίου. Όλα τα κάνει το τριμελές συμβούλιο του άρθρου 5 παρ. 3 του ν. 4024/2011:
           
 Αλλά και από το τριμελές συμβούλιο του φορέα υποδοχής:
 «Το τριμελές συμβούλιο του φορέα υποδοχής εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων επιλέγει τους υπαλλήλους που θα μεταταχθούν ή μεταφερθούν σε αυτόν και καθορίζει τη σειρά προτεραιότητάς τους,  σύμφωνα με την αποτίμηση των προσόντων τους και το περίγραμμα της θέσης εφόσον υπάρχει στην οποία  θα μεταταχθούν ή μεταφερθούν. Το τριμελές συμβούλιο λαμβάνει υπόψη την εργασιακή τους φυσιογνωμία, την εκπαίδευσή τους, τη διοικητική και εργασιακή τους εμπειρία και τα λοιπά στοιχεία του προσωπικού μητρώου τους. Σε περίπτωση ισοβαθμίας μεταξύ των υπαλλήλων λαμβάνεται υπόψη η οικογενειακή κατάσταση του υπαλλήλου. Το τριμελές συμβούλιο μπορεί να  καλεί τους ενδιαφερόμενους υπαλλήλους σε συνέντευξη  με σκοπό την αξιολόγηση των ικανοτήτων και της προσωπικότητάς. Η συνέντευξη δίνεται σε  δημόσια συνεδρίαση της επιτροπής,  και σε αυτήν τηρούνται μαγνητοφωνημένα πρακτικά. Με απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης καθορίζονται θέματα που αφορούν τη διαδικασία επιλογής των αιτούντων υπαλλήλων,  τη λειτουργία  του τριμελούς συμβουλίου, την εξειδίκευση και τη μοριοδότηση των κριτηρίων επιλογής και κατάταξης των υπαλλήλων, τη διαδικασία και το περιεχόμενο της συνέντευξης και κάθε άλλο αναγκαίο συναρτώμενο με τα ως άνω ζήτημα.»
         Ο ρόλος του Υπηρεσιακού Συμβουλίου του φορέα προέλευσης καταργείται.
Άρθρο 93 : Κατάργηση ειδικότητας οδηγών και τεχνικού προσωπικού της Διεύθυνσης Κρατικών Αυτοκινήτων  Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
«Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου καταργούνται οι οργανικές ή προσωποπαγείς θέσεις του μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου κατηγορίας Δευτεροβάθμιας ή Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης, κλάδων ή ειδικοτήτων Οδηγών και Τεχνικού προσωπικού των υφιστάμενων Τμημάτων Κίνησης και Επισκευών της Διεύθυνσης Κρατικών Αυτοκινήτων του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Το προσωπικό που κατέχει τις θέσεις αυτές από τη δημοσίευση του παρόντος τίθεται σε διαθεσιμότητα σύμφωνα με τις διατάξεις της υποπαραγράφου Ζ. 2 της παραγράφου Ζ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012.
Το ως άνω προσωπικό μπορεί να μεταταγεί ή να μεταφερθεί σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στην υποπαράγραφο Ζ.1 της παραγράφου Ζ του άρθρου πρώτου τον ν. 4093/2012.»
Δεν ξέρω το μέγεθος του κλάδου αυτού. Κάποιος από τις Ομοσπονδίες στη σύσκεψη, τους έφερε σαν παράδειγμα για το τι μπορεί να σημαίνει ομηρία των ανθρώπων που είναι σε διαθεσιμότητα και ότι ήδη τους κλείνουν το μάτι οι υπουργοί, «καθίστε φρόνιμα και θα δούμε…»
Άρθρο 103: Διατάξεις για τον κατώτατο μισθό
Πρόκειται για την διαδικασία ορισμού του κατώτατου μισθού με υπουργική απόφαση, την επικύρωση δηλαδή της κατάργησης των ΣΣΕ.
«Το ύψος του νομοθετημένου κατώτατου μισθού και νομοθετημένου ημερομισθίου θα πρέπει να καθορίζεται λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση της Ελληνικής οικονομίας και τις προοπτικές της για ανάπτυξη από την άποψη της παραγωγικότητας, των τιμών, και της ανταγωνιστικότητας, της απασχόλησης, του ποσοστού της ανεργίας, των εισοδημάτων και μισθών. …..»
…………………………………………………………………………………………………
«α. Εντός του τελευταίου δεκαπενθημέρου του μηνός Ιουνίου κάθε έτους ο Υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας εισηγείται στο Υπουργικό Συμβούλιο, τον κατώτατο μισθό υπαλλήλων και το κατώτατο ημερομίσθιο των εργατοτεχνιτών, λαμβάνοντας υπόψη το Πόρισμα Διαβούλευσης, όπως αυτό υποβλήθηκε και συντάχθηκε κατά την ανωτέρω διαδικασία. 
β. Ο Υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας εκδίδει απόφαση καθορισμού του κατωτάτου μισθού για τους υπαλλήλους και του κατωτάτου ημερομισθίου για τους εργατοτεχνίτες, μετά από την σύμφωνη γνώμη του Υπουργικού Συμβουλίου.»
Άρθρο 105 :Τροποποίηση διατάξεων του Κ.Πολ.Δ.
Πρόκειται για την αυστηροποίηση της διαδικασίας προσωρινών διαταγών και ασφαλιστικών μέτρων.
π.χ. Η συζήτηση της προσωρινής διαταγής προσδιορίζεται υποχρεωτικά μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δύο ημερώναπό την κατάθεση της αίτησης.
Αν γίνει δεκτό το αίτημα για έκδοση προσωρινής διαταγής η σχετική αίτηση ασφαλιστικών μέτρων προσδιορίζεται για συζήτηση μέσα σε τριάντα ημέρεςάλλως προσωρινή διαταγή δεν χορηγείται.
Επί διαφορών για άκυρη απόλυση εργαζομένου με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ή μεταβολής της εργασιακής του κατάστασης, η πραγματική απασχόληση του οποίου έχει διαταχθεί ως ασφαλιστικό μέτρο, αναβολή της συζήτησης της αγωγής επιτρέπεται μόνο μία φορά και μόνο αν συντρέχει περίπτωση ανώτερης βίας και η αναβολή γίνεται σε δικάσιμο μέσα σε σαράντα ημέρες, διαφορετικά αίρεται αυτοδικαίως το ασφαλιστικό μέτρο που έχει διαταχθεί.
Άρθρο 106: Μεταβατικές και καταργούμενες διατάξεις
Διαδικασία απόλυσης των συμβασιούχων που μένουν στη δουλειά με δικαστικές αποφάσεις.
1.    Αγωγές για άκυρη απόλυση εργαζομένου με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας, η πραγματική απασχόληση του οποίου έχει διαταχθεί ως ασφαλιστικό μέτρο, οι οποίες κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου είναι εκκρεμείς και έχουν προσδιοριστεί να εκδικαστούν μετά την 1.11.2013 εκδικάζονται υποχρεωτικά, ύστερα από κλήση οποιουδήποτε διαδίκου μέχρι την 1.11.2013, διαφορετικά αίρεται αυτοδικαίως το ασφαλιστικό μέτρο που έχει διαταχθεί.
2.    Αιτήσεις ασφαλιστικών μέτρων για την προσωρινή ρύθμιση καταστάσεως επί διαφορών για άκυρη απόλυση εργαζομένου με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας, για τις οποίες έχει χορηγηθεί προσωρινή διαταγή και οι οποίες κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου είναι εκκρεμείς, εκτός των περιπτώσεων που αναφέρονται στο εδάφιο β της παραγράφου 1 του άρθρου 693, και έχουν προσδιοριστεί να εκδικαστούν μετά την 1.11.2013, εκδικάζονται υποχρεωτικά, ύστερα από κλήση οποιουδήποτε διαδίκου μέχρι την 1.11.2013, διαφορετικά παύει αυτοδικαίως η ισχύς της προσωρινής διαταγής.
Δηλαδή: όσοι έχουν μείνει στη δουλειά τους με δικαστικές αποφάσεις, έχουν περιθώριο να τις εκδικάσουν –υποχρεωτικά- μέχρι 1-11-13. Μετά ακυρώνονται αυτοδίκαια δηλαδή απολύονται. Αφορά 6-7.000 συμβασιούχους υπαλλήλους ΟΤΑ και ΔΕΚΟ που εξακολουθούν να δουλεύουν με ασφαλιστικά μέτρα ή προσωρινές διαταγές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: